Beach 2008

Nyss hemkommen från ett svettigt pass. Puh. Man märker hur gymmet börjar bli mer folktomt när solen kommer fram. Inte alls konstigt egentligen, men som min  kära polare L säger "Det är ju på sommaren man vill se bra ut så..." Japp, visst är det så. Aldrig kul att prova ut en ny bikini t.e.x. när man ser ut som spöket laban i provhyttens strålkastarljus. Känner man sig lite extra fit då så blir det genast lite lättare.

Nu e det middag med lax. Sen blir det att kolla fotboll senare ikväll. Har lovat att gå och köpa glass till S också. Han har renoverat köket hela dagen och jag vet att han är sugen på lite Ben & Jerrys. För mig blir det ingen sån sockerbomb dock, kanske en liten smakbit dock. Ojoj, nyttiga jag vettni...

Jag och L biffar upp oss haha:
                               image139

Kommentarer
Postat av: Christina

Den glassen står på tur att smaka! Du kan inte bara säga nej till en stor bit. Glass är ju bara så gott!

2008-04-23 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0