Björn Gustavsson på vår student?!

Hallo people! Läget? Här är det sådär, mår lite smått illa och är allmänt seg i huvudet. Känningar på halsont också , och snuva! :( Skönt var i alla fall att vi slutade tidigt idag och att jag hade med bilen till skolan! Åka förbi och vinka till alla töntar på bushållplatsen, hihi, näe skämt åsido! ;)

Innan jag ska gå ut med chicko här måste jag berätta en liten rolig sak. Vår klassföreståndare sa idag att dom kanske kan fixa dit Björn Gustavsson på vår student (!!!!) Han har ju gått där, på vårt kära (?) Mimers Hus. (Nej, det är INGEN clownskola) men visst vore det skoj, så det är bara att komma! ;) Den 5 Juni går jag ut, inte långt kvar nu!

                             image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0