Brun som en pepparkaka...

... skulle man vilja bli. Snabbt. Satt ute i solen och pluggade och la naturligtvis märke till hur blek jag var. Så det blev plugg/solning som gällde i förmiddags. Jag är inte den som annars gillar att ligga i solen och steka - nej - jag brukar snarare plaska under vattenytan om det finns en pool eller ett hav i närheten vill säga. Blir lätt rastlös av att enbart ligga och bryna mej.

På senare tid (börjar man bli gammal tro?) är jag också lite orolig för dom skadliga strålarna haha... Så jag smörjer in mej som en galning, med hög solskyddsfaktor. Man vill ju inte ha hemska pigmentfläckar och cancer och sådant... Huu...

Dagens lärdom ungdomar: Sola med måtta (men visst blir man snygg såfort man blir lite brunare?)


          image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0