Klassfest

Tisdagar är slappa. Rörlig bild, filma lite... Sedan klassråd. För tillfället är dessa stunder ganska så roliga. Vi har ordnat en festkomité som idag medelade att dom ordnat lokal, lekar och andra roligheter till den 23 maj. Det ska bli spännande, om inte annat! Tydligen ska man nominera alla i klassen också. Typ "Klassens clown", "Klassens besserwisser" och så vidare. DET ska bli spännande, minst sagt... Dessvärre gjorde dom klart för oss att dessa nomineringar endast får vara snälla. Min planerade nominering till Madde som klassens BITCH går alltså genast bort! :( Haha!

Apropå klassfest, varför inte titta på filmen klassfesten ikväll? Långt ifrån min favoritfilm men den duger väl. Smårolig! :)

Nu ska jag koka lite kaffe för att sedan förhoppningsvis få lite ork till fördjupningsarbetet i filosofi.

image165

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja bitch kan du stryka direkt, hade du nominerat mig till det hade u lätt blivit klassen tönt!

2008-04-29 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0