Landet + vildsvin ;)

Oh ja, ännu en härlig dag! Vi får hoppas att det håller i sig nu! För visst blir man glad av sol! :)

I helgen var jag som sagt på landet med mor och bror. Hälsade på mormor på Ed och tittade till huset lite. Allt såg bra ut förrutom att vildsvinen (som blev lite utav helgens samtalsämne) hade vart och grejat upp en del i trädgården. Dumma djur det där, bara förstör (bildbevis nedan). Tydligen är det ganska svårt att jaga dom så jag vet inte hur det här ska gå. De får ju typ 7, 8 ungar varje gång också... Aj aj... Eh ja, lite fakta om vildsvin då ja!

Se förresten mitt rosa rum på landet, ganska sött va? ;o) Haha... Lite skillnad från mitt rum här hemma som nu är svart/silver i alla fall! ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0