Library of Fragrance

Måste dela med mig av min nya favorit/sommar-doft. Gillar den otroligt mycket!

- "Rain" från Library of Fragrance.

Nu på våren och sommaren tycker jag om att ha en lätt och sval doft som inte känns alltför tung. Har nästan enbart använt Sarah Jessica Parkers - Lovely sedan den kom ut. Jag kommer fortfarande fortsätta med den, men även varva med min nya favorit. När dom första doftnoterna lagt sig så blir näsan alldeles förälskad!!

Dofterna från Library Of Fragrance är tänkta att dofta som minnen från barndomen. Ett litet sniff och man är där, enkelt va? :) Bara namnen i sig låter också härliga: Wet Garden, Salt Air, Lettuce, Brownie, Mojito o.s.v.

Jag köper min "live" på Raglady inne i Arkaden. Men du kan även klicka hem deras parfymer från nätet:

www.inezza.se
www.nelly.com
www.eleven.se

Priserna på en 30 ml flaska är från 150 pix. Kan tillägga att Uma Thurman och Mischa Barton är konsumenter av detta lilla underverk!


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0