Maybelline Volume XL

Jajaja Bella. Du kan få reda på vad du får i studentpresent också om du vill ;) Inga problem alls.

Okej, åter till dagens ämne. S fyller år som sagt. Gratulerer med dagen som man säger på norsk. 24 år... 25, sen går det utför sägs det, så ett år kvar att leva livet då haha... Väntar in släkten nu, så ska vi äta go middag och fira.

Var en liten vända på Storbyen (Sarpsborgs motsvarighet till Nordstan). Kikade runt lite. Hittade något jag varmt ska rekommendera till er alla. Nämligen ett läppglans från Maybelinne. Ojoj så grymt det är!! Gillar egentligen inte märket (främst för att jag har dåliga erfarenheter från deras mascaror), så har egentligen aldrig köpt nåt därifrån. Men testade av ren nyfikenhet deras nya läppglans Volume XL. Det utlovas 30% fylligare läppar. Det ni tjejer! Ut o pluta haha...

Som sagt - jag provade, jag förundrades, jag köpte... och jag blev såå nöjd. Det måste vara ett av de bästa läppglansen jag nånsin provat! Så om ni vågar testa (kan ju ge olika resultat på olika läpptyper - "skyll inte på mej om ni hatar det") så gör det! Jag har det i färgen Pink up.

Och eftersom detta är en betald reklamannons så avslutar jag med orden: Maybe she's born with it, maybe it's maybelinne.

Just kidding.


                                  image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0