Sjuk

Hmm, jag vet inte men skulle inte lita på så många roliga inlägg från mig heller idag faktiskt! Är sjuk och därmed ganska så orklös. Men jag ska försöka skriva igen lite senare i alla fall. Så himla tråkigt att bara ligga i sängen och tänka på allt skoj man går miste om. Uh! Tiden bara rinner iväg, haha!

Lite tips till andra sjuklingar där ute.
- Drick vatten! Drick, drick och drick lite till.
- Koka vatten och blanda i lite honung (i alla fall om du har ont i halsen som jag)
- Tvätta händerna OFTA!
- Skala en apelsin och få i dig lite C-vitamin vetja!
- Ligg med huvudet högt upp
- Strumpor och halsduk
- Glass

                                          image93


Kommentarer
Postat av: Maddi

naa bella gumman, krya på dig!

2008-04-05 @ 12:37:09
Postat av: Bella

Tack gumman! :)

2008-04-05 @ 12:48:58
URL: http://sistersisters.blogg.se
Postat av: Anonym

Bästa medicin: inte sitta för länge framför datorn!!!!!!

2008-04-06 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0