Solpuder från Too Faced

Precis köpt ugn och häll (till det nyrenoverade köket) så då passar det att skriva om... smink!! =)

Ja hur som helst, produkter från Too Faced är något jag gillar. Dom är grymma och det tycker kändisarna också - så då måste det vara bra eller hur?! ;) Man blir inte besviken iallafall kan jag lova.

Solpudret "Carribean in a compact - sun bunny" är en av deras produkter som jag fallit för. Pudret är uppdelat i två olika nyanser, en mörkare sida och en ljusare. Den mörka passar perfekt att ha som rouge. Blandar man båda så funkar det i hela ansiktet - speciellt om man redan är lite solbrun. Det blir inte för glittrigt eller med en nyans av orange som vissa solpuder kan bli.

Kan köpas på www.eleven.se, www.blush.se, www.nelly.com (nyhet på nelly!)

Annars kan ni hitta märket på Grand parfymeri på Kungsgatan också!

På denna bilden har jag på mej det, kanske inte såå tydligt men jodå... tror ni förstår! (Jeansjackan är från Fishbone förresten - gammal, kort modell - men dags att plocka fram i vår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0