Student 2008!

Oh, vad glad jag blev idag när jag fick se att studentmössorna hade kommit! Wiiie, värsta känslan i kroppen! Belli Sp3c står det på framsidan och 2008 på baksidan! Sedan står även allas namn i klassen i själva mössan, hihi! De kommer från A.J Erikssen AB. Jag, Frida och Madde sprang direkt in på toaletten för att testa dom fina men hmm.... vad höga dom var!!! :O Glädjen förvandlades faktiskt till besvikenhet om jag ska vara ärlig! Haha. Tur att man fick en finfin penna och ett glas till! ;) Vi får se, kanske snyggt när man fixat håret osv lite bättre. Hur tycker ni att jag ska ha håret förresten? :)

             image85

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin Mössa. När fick du den?

2008-04-06 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0