Tjejmiddag i Surte

Hmm... ovanligt att man listar ut vad man ska få i present av Nina. De så kallade ledtrådarna är i själva verket en beskrivning av detaljer. Suuuuck! Tänker på förra inlägget.... Tråkigt i vilket fall som helst! ;) Det ska du veta Nina! ;)

Jag själv är nyss hemkommen från Malin i Surte. Det var roligt och mysigt. Lagade god mat och bara pratade om allt och ingenting! Så skönt! Under middagen kallade jag Madde för mamma "Vad är det mamma". ;) En förvånad min från Madde tills jag till slut fattade orsaken! ;)
Sedan blev det lite spel. "Med andra ord", ganska likt "pratmakarna" om ni vet? Två spel jag i vilket fall kan rekomendera vamt! Verkligen skoj. Inte lika skoj var att jag förlorade 3 gånger av 3, haha!  (dock lagspel ej att förglömma) Haha...

Nu ska jag krypa ner i min goa säng! :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0