Depp

Plötsligt blev jag deppig. Jag tittar i klädkammaren för att titta ut vad jag ska ha på mig imorgon (typiskt tjejer). Och allt jag ser är gamalt och slitet! :( Jag vill ha nya kläder och en annan, en ganska viktig sak; tid. och dessutom; ork.
 
Hmm... Vad nedstämd man kan göra sig själv ibland. Men jag orkar bara inte gå på stan vid 5 när man gått hela dagen med endast en timmes vilopaus för fötterna. Men imorgon blir det fika på jobbet i alla fall. Chefen lovade!!! Det ser jag fram emot! :) Förresten... En ganska kul sak hände idag. Brandlarmet gick och chefen skrek: SPRING UT! Haha! Snacka om lite smått panik. Brandbilarna kom men som väntat var det inget farligt. Det var en klant till truckförare som kört på något som utlöste rök? Eller nåt? Hur som helst, sånt förgyller vardagen. Jag gillar när det händer saker utöver det vanliga. Spänning, adrenalin, förvåning.

Nu ska jag fortsätta leta efter läplig klädsel inför morgondagen.
Pussar & Kramar Bella


Kommentarer
Postat av: MichaelaRV

bus bella (bajskorv)

2008-08-08 @ 23:06:25
URL: http://www.michaelarv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0