Eyeko Powderpuff

Blä. När jag precis trodde att jag klarat mej undan sjukdom med enbart lite förkylning, så slår det till riktigt rejält. Känns som taggtråd i halsen när jag sväljer, gulp. Fick sjukanmäla mig, vilket jag nästan aldrig gör. Brukar ta lite piller och kämpa mig igenom arbetsdagen, men idag är det omöjligt. Så här ligger jag i sängen med halsduk och morgonrock. Mamma sa att jag skulle äta massa glass, ett råd jag gärna följer. Tur att det finns lite Ben and Jerrys i frysen. Dagens höjdpunkt.

Tur att jag har min gulliga dator så jag har lite skoj i alla fall. Vet inte hur många bloggar jag surfat igenom nu. Puh. Man blir lite beroende. Jag brukar ha bloggpaus ibland, för att få lite lugn hehe. Ganska stressande när man känner att man vill läsa om allt och alla. Lite kontrollbehov nästan. Tur att jag har lärt mej att kontrollera det ;)

Har förresten perfekt vy utöver mitt sminkbord här från sängen, så jag kan ju roa mej med att berätta lite om det haha. Ett inlägg i timmen med en ny produkt varje gång? Vad sägs haha? Är man sjuk så är man, sett från två håll...

Kan berätta om en ny sötsak som trängs bland dom andra: Eyeko Powderpuff. Ni vet, en såndär glittrig puderpuff som lämnar glitter efter sig i en evighet. Ganska onödig grej, jag vet. Faktiskt HELT onödig till och med. Blev lite förvånad över hur liten dosan va ocksså. Lite större än en femkrona i diameter, vilket ju inte är särskilt stort. Snarare yttepytteliten... Jag hade nog väntat mej en lite större förpackning. Nåja, luktar gott och glittrar bra gör den, så den fyller väl sitt syfte. Godis.


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0