helgen

Oj, allt för längesedan nu igen! Vi här på sistersisters ber så hemskt mycket om ursäkt, haha! ;)

Wellwell... Bella här... Jag har haft en lugn och skön helg. Hunnit träffa folk som jag velat och haft det allmänt mysigt. I lörrdags umgicks jag lite med mina gamla goa vänner Frida&Johan. Prata strunt och bara glömma bort den tråkiga vardagen för en stund. Sedan hann jag in till stan för att luncha på café vanilj med Anna också. Också en underbar person att prata av sig med! :D Och jag tog världens godaste vegetariska sallad med massa fetaost.. såklart! :)

Och så har vi söndag. Dock ingen söndagsångest som jag brukar ha idag! Skönt! Vaknade upp hos Johan och åkte sedan med hans föräldrar och tittade på hans match. 6-2 till Fjärås, det gillar vi! :) Händelserik match med massa straffar och utvisningar, hähä! ;) Jag gillar att sitta i solen och titta på matcher, och det har de ju blivit mycket av det senaste..:) Ännu en gång: Avkopplande.


Aldrig en tråkig stund med Frids


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0