asos.com

Druckit två koppar te ikväll och börjar gilla det! Med mycket honung i så var det faktiskt riktigt gott. Inte varit ett stort fan av det innan, men nu kan det nog bli tea-time lite då och då. Gurglade med lite whiskey förut också, vilket inte är en keeper i bli-frisk sammanhanget. Men det lär ju vara bra. Hmm... Klart som 17 att bakterierna dör, det hade jag också gjort om jag var liten och elak och blev översköljd av en etanolvåg.

Sitter förövrigt  och slökollar på Project Runway där deltagarna idag ska designa balklänningar till några tjejer. Kul tema. En del av klänningarna ser riktigt snygga ut, gillar balklänningsstilen.

Kikade in på asos för att se vad hösten har att erbjuda på klänningsfronten. Själv kan jag inte minnas när jag använde jeans sist. Det har med andra ord bara varit klänningar, chinos eller leggings på sista tiden. Mycket bekvämare än att squeeza in sig i ett par tighta jeans som ändå bara visar rumpan när man böjer sig ner hehe...

Hur som helst - i höst är det spets och mönstrat (gärna rutigt) som gäller. Gossip-girl-stilen är något vi lär se en hel del av (tänk knästrumpor, basker, rosetter, plisserade kjolar). Och där passar ju även det rutiga in, inte sant? Så här kommer några spännade klänningar, inte nödvändigtvis favoriter. Mer inspiration.



Här gillar jag den puffiga nederdelen. Vet inte om jag egentligen skulle trivas i helrutigt dock. En kjol med liknande utseende med ett svart linne istoppat till hade kanske passat mej bättre:

Sött med den höga halsen. Snyggt spetsparti:

Utan axelband hade det vart en hit:

Snyggt att stjärnorna är lite "slumpmässigt" placerade. Älskar den blå färgen:

Hade vart snygg med ett par bruna höga stövlar. Kan nog vara ganska svårburen med tanke på morgonrocks-känslan, men den har nåt visst tycker jag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0