Lilla söta handväska

Hej och hå kära läsare. Jag måste bara ta upp en sak som irriterar mig något enormt. För: VAD ÄR GREJEN MED SITTPLATS FÖR EN VÄSKA? Lilla söta handväskan ska ha sittplats ja men visst, det är väl klart!
Exempel från i eftremiddags: Kvinnan framför mig stönar för att en väska sitter på möjlig sittplats långt fram i bussen. Till sin glädje hittar hon sedan två lediga längst bak i bussen. Hittills blir jag också glad eftersom jag går bakom, men ack så fel man kan ha. Va dum jag är, för självklart skulle hennes lilla väska sitta bredvid?

Känner ni igen er? Visst är det irriterande.

Nedan jag, väldigt casual inför Davids fest i helgen. Favoritbyxorna från Fornarina är på och linnet är från H&M. Jag är dessutom väldigt föryjust i armbandet jag har på dessa bilder. Visst är det sött? Det finns i svart på Glitter också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0