Ordinary day

En helt vanlig dag här. Slappar i soffan och väntar nästan på att åka till jobbet, så att dagen blir avklarad... Ganska frisk nu, vilket är himla skönt. Finns det nåt tråkigare än att bara sitta hemma och glo in i väggen flera timmar om dagen?

Började skratta lite för mej själv förut... Kom och tänka på en sak. Nu så här i OS-tider. Förr i tiden, då de första Olympiska spelen hölls i Grekland (jodå, jag har haft tenta på detta) så var man ju naken under tävlingarna, d.v.s. de tävlande var nakna och inte de i publiken. Kvinnor var naturligtvis bannlysta på arenan. Genast kom jag att tänka på världens största bögparty haha... Jag menar, när man kastade diskus t.ex. så måste ju "saker" ha rört på sej. Stod då alla andra medtävlare verkligen och var koncentrerade på diskens båge, eller en annan? Haha. Det är frågan. Och när de hoppade höjdhopp fick man ju verkligen en fin vy över de bakre delarna. Gud, jag dör. Det måste ha sett hur roligt ut som helst, om vi hade sett det idag vill säga. På den tiden var de tävlande naturligtvis helt seriösa och sammanbitna, vilket måste ha fått det hela att se ännu mer komiskt ut. Tänk er brottningen... Det måste ju funnits vissa regler där, bl.a. ... ne nu lägger jag ner.

Ja detta var bara en av de små funderingar jag haft idag.

Här är en som definitivt får delta, inga kläder så långt ögat når:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0