Shopping

Vilken effektiv morgon jag haft. Först blev det en lagom lång prommis med hunden och en lagom bra frukost. Lite städning för att sedan ta en snabbdusch. Hann hämta Niklas också och snart ska jag på stan med Nina.

Detta är väl det viktigaste jag behöver. Men jag lovar, allt jag kommer komma hem med är klänningar och smycken.

- Hårinpackning
- Värmeskyddande hårprodukt
- Rouge och puder (antagligen FACE)
- Rengöringsprodukt
- Skor till bröllopet
- Jeans skulle vart bra

I helgen var jag på inflyttningsfest och hade Angelikas möhippa. Bilder från möhippan kommer och jag tror det ska få ett alldeles eget inlägg senare.

Här är jag och några vänner från i fredags i alla fall. Mycket trevlig och rolig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0