klänning fixad

Åhja, då var det helg igen! Gud vad skönt! Sova hur länge man vill och göra vad man vill! Uppskattat! Idag fick jag däremot gå upp 9 eftersom Johan skulle spela match.Och igår var vi och kollade fotboll i hällesåker, mitt ute i ingenmansland ungefär! :D Men det var roligt och mysigt väder. Det blev 3-1 till hällesåker och jag kom på mig själv med att tänka "jaha, vart är reprisen"... Ibland är man dum! :O

Och dagens PUH: Kemtvätten av min klänning till bröllopet gick bra och nu glänser den mycket finare än Ninas! ;) Ville bara skriva de! ;) Allt löser sig alltid... Ingen idé att oroa sig! ;)

För er som mot förmodan missat detta: Fläckar hade av någon konstig anledning dykt upp på min klänning efter balen. Vad det beror på är fortfarande oklart och väldigt märkligt.

ha en fortsatt go helg nu! //B

Det var en lugn bal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0