No:s

Har du någongång köpt skönhetsprodukter som inte riktigt var som du tänkt dig? Dåliga eller kanske helt värdelösa? Det har jag i alla fall. Och jag kom på en smart idé. Att dela med mig av dessa produkter och erfarenheter så att ni andra inte gör samma misstag. ;) Hittills har jag hittat två...

Produkt 1 - Lee Stafford as rough as you like: Ja, vad ska man säga? En brunaktig kladdig smet som luktar pyton. Tänk att jag faktiskt kladdat i det där i mitt hår en gång i tiden. Bläsh! Tydligen ska det göra håret lite ruffsigt och man ska applicera från "roots to ends, front to back". Men går det? Utan att få bruna klumpar över hela håret menar jag?

 Nej, dont buy this.

Produkt 2 - Dior Luminizer iridescent radiance cream: För det första - VAD ÄR DET FÖR NÅGOT? Vad hjälper det för och hur ska man använda det? Någon som vet? Jag brukar lägga lite som grund till ögonskugga eller längst ut på kindbenet men jag vetefan om det egentligen gör någon nytta där. Luktar helt okej i alla fall till skillnad från det övre! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0