Armband

Just nu går Idol-finalen där hemma i Svea rike. Inte för att Idol på nåt sätt är favoritprogrammet (nejnej, oh nej, jag lovar, host), men jag har liksom sett i stort sett alla delfinaler nu. Man har följt de små liven genom blod, svett och tårar. Man känner med dom, och visst får man lite glans i ögonen när flickorna skriker på lille herr Palm?! Vinnare i mina ögon var ju Robin B, men han är ju bortom räkning - tyvärr. Jaja, grattis till den som står som segrare. Båda förtjänar det, men det blir en extra tumme upp för Kevin som kör Bon Jovi ikväll. Det kan inte hjälpas, då faller jag :)

Surfade förbi ett par lovely armband på Accesora. I adore! Det första är från Angela Gothborn och de andra från Rachel Leigh. Jag älskar dom! Jag är en periodare vad gäller armband, och just nu är jag inne i en sådan period. Många, tunna armband är fab! Det sätter stilen liksom och ser sådär lagom oplanerat ut.


Hur snygga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0