Avanna

Hey guys!

Tänkte flika in om ett av mina nya favoritmärken: Avanna. Eller ja, jag har köpt en tröja hittills då - men seriöst - det får bli fler! Mjukare och skönare material får man leta efter.

Designen är gjord av Anna Larsson som printar sina egna tryck på American Apparels plagg. Ursnygga! Jag är fast. Den där Anna kommer det nog gå bra för! Det hoppas jag i alla fall. En ny kund har hon fått i alla fall. Att jag älskar AA är väl halva nöjet också.

S tyckte att min tröja såg ut som en gammal urtvättad myströja. Tack før den din jækle norrman, jag tyckte att jag var ashet haha... Jag tror inte han fattar grejen helt enkelt. Det ska se lite sådär medvetet gammalt ut, och så kan man ha lite snygga accesoarer till. Lite old punk meets 80s-glam. Killar alltså... Han verkar inte alls gilla min klädstil nu om dagen, men det skiter jag i ;)

Den första har jag i storlek L, lagom lös och ledig. Den föreställer en katt, med texten "I rule the catwalk" bredvid:



Avanna kostar runt 200-400, ingen fara på taket alltså. Köps just nu hos Nelly, eller via Anna direkt på www.pyttis.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0