Norge

Nu är vi uppe i Norge. Liten sväng för att åka skidor, baka pepparkakshus och umgås me norska släkten. Julmys på hög nivå. Sitter och försöker formulera en önskelista just nu. Lite svårt är det allt. Man kan ju inte dra till med vad som helst :) Tänker så att hjärnan knakar. Man får gå igenom varenda skrymsle i hemmet och tänka på vad som fattas. Typ.

Imorn är det långskidåkning som sagt. Kan bli intressant. Jag och de norska lusekoftorna på tur. Jag lär väl inte passa in i gänget om man säger så. Bra träning blir det i alla fall. Träning har ju vart ledordet sista månaden (med lite undantag för snuviga dagar). Mycket bodypump och afrikansk dans a la rumpskak har det blivit! När man älskar mat och gott får man kompensera det med lite slit helt enkelt. Fast det bästa är väl ändå att man mår så bra när man tränar regelbundet. Man är ju så himla depp ändå i mörkret. Ge mig endorfiner typ!

Ja, detta var lite snicksnack från mig. Kan inte ens lägga in nån rolig bild (fattar inte S nya dator hehe). Gäsp. Får visa bilder på lite nyshoppade saker (nyårsklänning wow!) och spdant när jag kommer hem. Nu ska vi åka in till Storbyen och köpa de sista julklapparna. Kul att kika in lite norsk fashion också!

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0