Body shop

Sun is shining...

Underbart! Nu är det högsommarvärme ute (det sa dom på radion) och staden lever upp som av ett trollslag. Solen betyder allt för det svenska folket börjar jag tro.

Är ledig idag, förutom ett jobbmöte som hägrar om en timme, så tog mej friheten att utforska naturen till fots. Och när man får smöra in sig med solkräm i Sverige, då är det verkligen sommar. Bara dom tusen dofterna jag möttes av som fick mig att minnas barndomen var underbara.

Svettig och förhoppningsvis lite brunare hoppade jag in i duschen. Sen blev det min vanliga insmörjningsritual, nu också med fotlotion från Body Shop som jag älskar. Verkligen fräsch och uppfriskande för trötta fötter. God doft också. Ja, där har dom skapat en liten pärla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0