Kent och födelsedagsfirande

Torsdag! En dag kvar och sen är jag ledig i en hel vecka. Härligt med tanke på vädret för tillfället. Men vet ni vad? Jag kommer sakna mina KD-kompisar! De är väl för goooa! Mickis har förövrigt en rolig blogg http://michaelarv.blogspot.com/ . Jag skrattar iofs så fort jag ser den tjejen, haha!

På tisdag, den 29:e, fyller jag år också. (påminner er, haha) så därför ska jag nog ha lite party i helgen. på lördag blir det nog. Utgång antagligen så jag hoppas vi ses på stan! :) På fredag, dvs imorgon ska jag nog på KENT med Johan och hans familj. Det ska bli kul, han har lärt mig att älska dom! :P Favoriten är nog utan dina andetag

Jag o Nina på min 18-års dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0