Love music

Nu måste ni hjälpa mig här. Jag vill veta vad den nya (?) låten heter som går på the voice. Eller vilka som sjunger rättare sagt. Jag tror att låten heter my melody eller något. Och dom sjunger om en tjejes telefonnummer. Någon som vet?

Angående låtar. Jag har inte riktigt hittat en sommarplåga än. Möjligtvis Jason Mraz - I'm yours men den är ju väldigt gammal nu. Jag kunde inte riktigt med den i början men nu kan jag lyssna på den hela tiden tror jag! :)

Även wordplay: http://www.youtube.com/watch?v=_TDcQdgGi5U är riktigt bra! Min personliga favorit måste ändå vara the remedy men den har jag lyssnat sönder nu! :) Eller nej, sleepng to dream about you mena jag. Underbar!!!!

Idag ska jag till lilleby och sola. Måste ta igen de soliga dagarna man vart inne på lagret! :( Snart kommer Nina hem också och då blir det nog bättre med uppdateringar! ;) So hold on!

Love B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0