Max - Mitt vackra Göteborg

Ohh, äntligen fick jag höra min snutte Max låt på radion. "Mitt vackra Göteborg" heter den, och spelas på Mix Megapol, 107.3. Ring in och önska, om ni inte gjort det redan ;) En riktigt bra låt med sommarkänsla ut i fingertopparna!

Nåja, nu till dagens lista:

Bästa: 26 grader ute, wohoo!
Gulligaste: En liten pissekatt som kom och la sig bredvid mig på handduken när jag solade. Oh, en liten kramkamrat!
Klädsel: Bikini, solklänning och flipflops.
Sammanträffande: Jag och S skickade sms till varandra exakt samtidigt (icke första gången det händer nej nej).
Lyckostar: Alla som har semester (ni har verkligen valt rätt tid!)

Helgen präglas annars av jobb för mej... Så inget bloggande om nya roliga grejer, nope... Ut och njut nu alla som är lediga! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0