Mysdag

Idag när jag slog upp ögonen bestämde jag mig genast för att ha en egen mysdag. Hoppade i min allra mysigaste kläder, men hejdades snabbt... Inte kan man ha en mysdag i en ostädad lägenhet... Så det var bara fram med städredskapen och fixa fram en välpolerad yta. Slappa ska man göra med stil!

De nödvändigaste prylarna fick genast stationeras ut i sängen: laptopen (självklart!), frukosten, mobilen, alla gosedjur och en god bok.

Så nu sitter jag här och bara har det gott. Funderar dock på att flytta ut mig på gräsmattan här nedanför eftersom solen tittade fram nu lite käckt. Så blir det nog, om ett tag. Vill ju behålla brännan. Folk e som galna i sin brännor och så även jag haha...

Tycker att ni andra ska ta mitt initiativ med en riktigt go egen-tid-dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0