Prag - Resedagbok del 5

Flyttade som väntat ut min mysdag i solen. Låg och stekte mig i en timme ungefär och sen tröttnade jag ;) Hann igenom några kapitel i min bok i alla fall. Får ta lite boktips-inlägg framöver. Har hittat min favoritserie som är perfekt för lata sommardagar.

Slutligen ska ni också få se några härliga bilder från Prag, som var nästsista anhalten på vår resa. Vilken mysig stad, där hade vi det riktigt bra. Bodde hos en gammal dam som inrett sina källarutrymmen som hotellrum. Vi fick inga Fritz-feelings, så det hela var safe - och billigt.

Wow! Freeport fanns på gränsen mellan Österrike och Tjeckien. Shopping var efterlängtat efter 10 dagar i affärsöknen:

En tysk tar kort på oss

In the city:

Igen:

Massa mysiga cafeer överallt:

Frukostkaffe:



Kortspel med den fina kortleken:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0