Resedagbok del 4

På resan hem från Kroatien stannade vi till i Wien första stoppet. Jag var tvungen att fota min drömsäng på hotellet. Riktigt fint hotellrum! Där sussade man gott kan jag lova.

Försöker fota sängen i spegeln för att få med mig själv hehe. Älskar tubklänningen jag har på bilden. Den är egentligen Bellas, men min nu säger jag ;) Kommer från MQ.

Fresh helt enkelt:

Jag strosar runt i Vienna. Outfiten för dagen var:
Vit t-tröja från Topshop, Grönbruna chinos från Fornarina, Skor som syns lite dåligt från Wildflower, Solglasögon från H&M (några år gamla), Väska från Cosyhouse, Armband från cocoo.se

Vi tog en öl mitt på St Stefans platz:

Jag vandrar mot nåt fint:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0