Sephora

I Prag fanns den omtalade sminkbutiken Sephora (till min glädje) som ju tyvärr inte finns i Sverige. Med andra ord så får man passa på när man är utomlands!

Butikens egna märke erbjuder väldigt billiga och bra produkter, men du hittar även andra märken där. En affär i min smak, definitivt.

Jag slog till på en gigantisk dosa solpuder, Sun Disk. Den ser ärligt talat ut som en mindre frisbee och innehåller 30 gram matt solpuder. Me like. Kostade cirka 140 spänn, nästan som hittat.

Det blev även ett grymt schampoo för 60 kronor. Kunde shoppat loss mycket mer, men jag har börjat med att göra slut på saker nu innan jag köper nya. Hör och lär ;) Och eftersom det var slut på solpuder och schampoo så fick jag begränsa mig till det. Ett steg mot bättre självdisciplin. 



                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0