Shoppingrunda

Va skönt att vara lite ledig idag i alla fall. Jobb ikväll...

Har hunnit med en liten shoppingrunda på stan tillsammans med L. Så kul att strosa runt o kika på dittan o dattan. Hade egentligen inte tänkt köpa nåt speciellt men blev lite fotskrubb och fotlotion (Bella har ju lärt mej att ta hand om fötterna haha). Sen hittade jag även en riktigt snygg kortärmad tröjklänning på NK Coctail, 70%. Såg ingen annan utväg än att slå till. Väldigt mycket och bra rea på NK nu, blev nästan förvånad.

L åker ju till Barcelona med mannen imorn, man är inte lite avundsjuk. Längtar tillbaks dit. Hade behövt några dagar till där för att få den riktiga Barcelona-viben tror jag. Tur att jag har syrrans bröllop att se fram emot, annars är ju resten av sommaren bara jobb för mej. Scary. Men ska göra det bästa av situationen; kolla mycket film, söka jobb, umgås med de nära o kära.

Nä, nu ska jag kika lite på The Hills.

Hoppas alla har en fin start på veckan!

Här är L och jag på stan, fina kläder va:


Kommentarer
Postat av: Linda

JA vi var riktigt snygga på stan idag.. Me like!!

2008-07-21 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0