American Apparel o Wet n' wild

Hm.. Ajja Bella, jag kan nog säga en hel del om dina kommentarer i Barcelona. Men som den snälla storasyster jag är så väljer jag att behålla dem för mej själv... ett tag till i alla fall ;)

Ligger och slökollar på Italien - Frankrike-matchen... Give me many goals please!

Hur som helst. Ska (återigen) tipsa om världens bästa baslinnen, nämligen de från American Apparel. Beställde hem ett paket från Nelly som kom idag och blev då påmind om att jag måste låta världen veta haha...

Jag beställde två färger till i modellen Double U-neck tank: kornblå och svart. Jag väljer storlek large (de är tighta som 17!) eftersom de då är lite längre och man kan ha dem till leggings. Var bara tvungen att beställa två till nu innan min och S semester - har man dom på sig blir allt snyggt! Kolla bilderna från Barcelona, där har jag mitt turkosa på några av bilderna.

Gäller ju att slå till när man verkligen fastnar för nåt, vilket jag sällan gör i klädväg!

Sen köpte jag också mineralfoundation från Wet n' wild. Den har fått bra testresultat i olika tidningar och kostar endast 59 spänn! Helt otroligt pris (om den nu är bra). Återkommer med egna testupplevelser ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0