Bellibo suck suck

Ja Bella du får bli lite bättre på att uppdatera, hålla vår stackars blogg vid liv. Hoppas du börjar känna dej mer hemma på jobbet även om det vankas drogtest o.s.v. Det får du berätta mer om när jag kommer hem.

Här knatar dagarna på i ganska lugn och skön takt. Vi gör inte ås mycket mer än solar, badar och äter - i massor bör tilläggas. Jag och Stians mamma (som är de som är lite noggrannare med formen) försöker ta en promenix vissa morgonar. Går sådär. Men visst bränner man en massa kalorier genom att plaska runt under vattenytan också? Yeah right.

Hittade två nicenice bild på Google från här vi är. Igår snorklade jag och S just i det område på den första bilden, wohoo. Såg vackra zebrafiskar bl.a. Havet är en riktig dröm här. Kroatien är grymt! Kan rekommendera just det här stället som vi är på om man åker med sin pojk- eller flickvän, då partylivet inte är det bästa. Snarare små mysiga restauranger och glassbarer längs med en milslång kust. Romantic.

MVH er resereporter




Kommentarer
Postat av: Lindisen

hello baby.

ja det ser härligt ut! Hur länge var det ni skulle vara borta? Nu ska jag ha lite förfest här med typ lite folk:) Jag kollade även på det där läppglanset idag från too faced medn slog inte till har köpt än del andra saker på rean faktist:)

2008-06-28 @ 20:01:47
Postat av: Nina

Men tjena snygging!

Bra me bloggen så man kan keep in touch ;) Hoppas ni har kul ute ikväll. Vi har suttit på en bar o jag tog självklart en tequila sunrise (kanarieöarna ja!). Vi åker från kroatien på fredag, men då kommer vi väl stanna en del på vägen, kanske i Prag. Men jag börjar ju jobba den 14, så innan dess e vi hemma... puh. Typ när du har semester så börjar ja jobba.. men men. Ingen fara på taket. Puss <3

2008-06-28 @ 22:03:17
URL: http://sistersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0