Croatia

Wiee. Vi har internet i vår lägenhet! Vilken ofantlig tur jag har va? ;)

Är nu i Kroatien, i en liten fiskeby utanför Split, som heter Brela. Det är hur mysigt som helst, "litet och pittoreskt". Vi har strålande väder (ibland klagar man till och med på värmen, fy fy). Spenderar dagarna med att sola, bada och snorkla. Jag har faktiskt aldrig snorklat på riktigt förr, men nu är jag fast i denna lilla hobby. Hur grymt som helst att vara under vattenytan och se färgen turkos i stort sett överallt. Små söta fiskar som glimmar och berg som sträcker sig långt ner i djupet. Vattnet e kanon här, så klart och vackert.

Bilder i massor blir det när jag kommer hem, Stisses mamma är ju fotograf så en kamera uppkörd i nyllet är något man är van vid just nu. Rätt ljus, rätt tajming, blixtar och objektiv är bara förnamnet. På så sätt slipper man stå för alla semesterbilder själv också, vilket är rätt skönt. Har tagit en del egna dock, men dom e väl inte dom bästa.

Jobba på Bella, när jag kommer hem är det min tur! Det är bara att stå ut, och det gör man :)

Bilden här har Stians mamma tagit, med lite retush efteråt (nice hopptorn vi har här va):


Kommentarer
Postat av: Christina

Vilket foto! Längtar efter er nu!

2008-07-01 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0