EM-FINAL!

Ännu en bortfarklaring till dålig uppdatering får ni här - Jag är sjukligt trött! :D Sovit ungefär fem timmar varje natt hela veckan. Och ändå så gick jag idag konstigt nog på en prommis vid 9-tiden. Nu blir nog Nina förvånad när hon läser det! ;)

Men jag klagar inte. Har vart en underbar vecka och helg. Den bästa på länge! :) I fredags var jag på park med Emelie bland annat. Roliga bilder väntar med andra ord! ;)

Nu ska jag ta en tupplur innan matchen här! TYSKLAND håller vi på såklart! Podolski, Lahm och Klose I like! :)


Kommentarer
Postat av: Nina

ja ja heja Deutschland!! Idag gäller det :D :D :D

2008-06-29 @ 17:24:51
URL: http://sistersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0