EM update

Förstår om inte alla våra läsare inte är så intresserade av fotboll, men i bloggen ska man ju skriva om sitt liv, inte sant? Och igår var handlade mitt liv om att jobba och kolla fotboll, och jag väljer att skriva om fotbollen, då jobbet känns ännu mer blaha i sånnahär sammanhang ;)

Var ju en ganska viktig match igår för oss med tyskt blod i ådrorna haha... Var lite pirrig men ändå ganska övertygad om att tyskarna skulle köra över Österrike, vilket inte riktigt hände. Dom höll sig dock på ytan tack vare käre Michael Ballack. Vilket sjukt (snyggt!) mål! Nu måste laget verkligen shapa upp sig inför kvarten mot Portugal. Huh.

Idag blir det jobb igen, och sen fotboll igen. Lär bli en rafflande kväll =) MEN... Viktigast är ju dock imorgon, då slår vi i klockan för Sverige/Sweden/Suecia. Våra gulblåa hjältar! Måtte det gå vägen.

En liten fin bild från sommaren år 2006, VM i Tyskland. Jag o Johan (imorn åker Sverige-klänningen på igen, det känner jag på mej):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0