Midsommarlängtan

Imorn är det midsommar d v s dags att plocka sju sorters blommor och drömma om sin älskade eller hur det nu var?! Magiskt hehe...

För vår del (S e hemma wohoo) blir det först Varberg för att dansa runt midsommarstång med familj. Senare blir det Halmstad med vännerna. En dag som inte kan bli nåt annat än en hit känner jag! Hoppas att solen kikar fram också, eller framförallt att blåsten håller sig borta. Fladdrande klänning a la Marilyn Monroe är nåt jag vill slippa.

På midsommardagen bär det av ner mot Kroatien. Då tar vi vårt pick och pack och drar på en lång och skön semester. Jag, S och bilen. Vilket team. Med andra ord hoppas jag att stackars Bella (som ska vara hemma och jobba) håller lite liv i bloggen. Men känner jag henne rätt så kommer hon väl sova den tiden hon inte arbtar ;)

Hur som helst, glad midsommar alla!

Och heja Deutschland, vårt hopp i EM, nu när Sverige sprungit av planen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0