Min midsommar

Ojoj, det var längesen jag skrev jag kände jag. Har inte haft så mycket på hjärtat om jag ska vara ärlig! Har inte hittat inspiration och tja... Har varit rätt less på det mesta och då är det inte kul att skriva! Nog om dessa bortförklaringar...

Igår firades iaf midsommar hastigt besultat hos Emelie i Lindome med Tina, Ellie, Sam och Yashar! Dagen spenderades på Lisebreg. Det var längesen jag åkte något så det var jättekul! Jag skrattar som ett barn när jag åker balder och bergodalbanan, jag vet inte varför, haha!

Vid 22 tiden började vi dricka vin och laga mat. Jag hade inte ätit på hela dan så snacka om att jag var hungrig! Men maten var värd väntan, jag är nästan stolt över hur gott och bra det blev! Jordgubbar sen också såklart! Sedan blev det fart på den lilla lilla festen och tja, mer bör väl inte nämnas! ;)


Balder är rolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0