Nina i ett nötskal bland annat

Hej hej Bella här, var ett tag sen man skrev nu! :) Innan jag glömmer bara... Hela världen ska få veta, särskilt Stian om han läser. ;) Hör och häpna:

På hotellrummet i Barcelona...
Bella: Vi måste gömma värdesakerna för städarna... Vart?!
Nina: Hmm *tänker en lång stund*..... I papperskorgen?!??!

Ehh.. Ja, för där kollar dom ju inte?! Haha... Gud, ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta Nisse?!

Annars har jag vart i stan med Pemmie idag. Min galna gumma! Fikade, pratade och planerade. Vad händer på midsommar liksom? Nina ska ju till Tylösand men jag får se vad som händer. Blir nånting här hemma i Götet i alla fall...

Förra året var vi på Tjörn. Det var lite galet, jag tänker på en viss inspektion i fyllehuset.. Suck! ;)

Vad tisslas och tasslas det om? hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0