Drogtestsdrama, puh!

Ohh va dålig jag är på att uppdatara! Men dte har vart så mycket nu, jobb och fotboll! :D Nu går det lite bättre på jobbet iallafall. Idag fick jag och fem killar bland annat sitta på en stol och slappa i en och en halv timme ungefär. Orsak? - Drogtest.
Härligt tänker ni och lätt tänkte jag från början. Men uh. jag var ärligt talat rädd att inte få gå hem vid halv 4 när jag slutar. Det låste sig totalt och jag blev så frustrerad att jag nästan började gråta! ;)

Bella: Haha, skojar ni? Är det verkligen så svårt? Jag kan ju göra före er då...
10 min senare...
Bella: Det går bara inte ju, och det kommer aldrig gå.... :(

Jaaa, det var faktiskt hemskt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0