Huvudvärk?

Sega dag. Jag har mått illa och haft en himlans huvudvärk. Jag tror det beror på att jag äter och dricker för lite i värmen men man är ju liksom inte sugen. Nu när jag och Nini ska te Barca lär det dock bli en hel del god mat och dricka! Kanske inte sån dricka som stillar huvudvärken dock? Haha nedå... Tat lugnt nu...

Men men, för att avrunda och sammanfatta det hela. Drick mer än vad du tror! Vatten är gott och nyttigt!


- Vatten förbättrar energiupptaget och förbränningen av kalorier.

- Vatten ökar mättnadskänslan, minskar hungern.
- Vatten forslar bort gifter och förbränningsprodukter av olika slag genom kroppens reningsorgan. 

- Är bra för hud och hår... m.m. m.m.


Härlig bild va? Fast jag föredrar jordgubbar till grädde/glass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0