Bloody sunday

Godmorning angels!

Ska snart pallra mig iväg till jobbet här, jobbar ju extra på "macken" för er som enbart känt till mig i några dagar. Jobbade igår kväll också, lite surt med tanke på kvällens stora happening. Men fick med mig ganska mycket ändå, radion på volym max och helt folktomt i butiken (gissa vart alla var?). Nån vilsen turist (mestadels danskar) dök väl upp lite då och då.

Tja? Vad säger vi? Mitt tips igår gick väl in ganska klockrent. Grattis Lotta! Vi hoppas få se en repris av vad du preseterade sist i ESC. Är ni andra nöjda då? Erkänn nu att det kom en tår när Sanna Nielsen kamade hem publikens röster ;)

            image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0