En liiiite bitter bella

Oj, vissa var uppe tidigt! Själv  är jag lite utav en bitter morgonmänniska som helst inte vill bli tilltalad över huvud taget på morgonen. Mitt morgonhumör går med andra ord nästan alltid ut över andra och de allra flesta som känner mig har fått bevittna detta. Asså förlåt men, jag säger bara som såhär:
Lär ni er aldrig? Prata inte med mig det första ni gör, titta inte på mig och framförallt skratta inte åt mig! ;)

(hmm... tydligen inte gått över än märker jag)

Nu är jag dock vaken och tänkte vara lite ambitiös. Ska plugga lite naturkunskap. Sucksuck, tur att läraren i ämnet är världens goaste! Tummen upp! Senare tänkte vi att jag skulle hämta upp Andreas så vi kan åka och luncha någonstans. Jag är lat och om ingen är hemma och gör mat åt mig så blir det inget. Läste ni förresten att jag ska åka bilen själv? Wiiho!

Ha en fortsatt trevlig dag och hoppas ni liksom jag sluppit myggbetten. Vad är grejen med ditt blod egentligen Nina? Det är sjukt... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0