Eyeko 3-in-1

Hello again!

Tänkte dela med mig av en av mina grundregler (inom sminkvärlden) - underlaget. Sitter nämligen och pular med det nu. Ska ju vara fin inför påskmiddagen.

Brukar alltid börja dagen med att smöra in ansiktet med Ole Henriksen - Vitamin Plus Balancing creme. Det är en lätt allroundcreme som jag tycker mycket om. Efter den brukar jag oftast ta på foundation direkt, men idag (till lite finare tillfällen) så tar jag Eyeko 3-in-1 cream under - en grym partyhöjare hehe... Alla ni som testat vet vad den utlovar; nämligen lika fin hy som Kylie. Ok, man får nästan det ;) Den är grym iallafall. Ger en glansig, lätt skimrande yta. Jag köpte min på www.blush.se. Tror att det är en produkt som man antingen älskar eller hatar faktiskt.

Jag använder mig sedan ett tag tillbaks bara av mineralfoundation. Min favorit kommer från märket TVÅL (www.eleven.se). Och jag har nyansen G2 - mellannyans för hy med gyllene undertoner. Även om det regnar ute så ser ansiktet perfekt ut med denna foundation. Och det är ett stort +!!!

Här har ni bilder på dom stora livsstilsavgörande faktorerna ;)

        image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0