Lack från Essie

Dessa underbara godbitar! Sedan jag började med lack från essie så lär jag inte välja något annat - farligt, farligt ;)

Köpte deras spring collection 08, där man får 4 miniflaskor (inte så mini enligt mig, snarare bättre storlek) med säsongens hetaste färger; hi maintenance, looking for love, secret affair och hard to get.
Bara namnen gör ju att man blir sugen eller hur haha?

Min favorit är hard to get eftersom denna ger ganska mycket färg vilket jag gillar. Härligt bubbelgums-rosa! De tre andra är mer naturliga, nästan genomskinliga och fräscha. Hi maintenance åker på ikväll. Alla 4 lacken är klara vårfavoriter hos mej!

Jag kör på ganska korta, runda naglar i vår (dock växer mina naglar som ogräs, så nagelfilen är väl använd just nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0