Lights will guide you home

Hej gott folk! Det var väl en ett bra initiativ det här, med blogg menar jag! Nina verkar ju på G, redan skrivit tre inlägg! ;) Sitter faktiskt i skrivande stund och pratar med henne som jag ska avslöja redan verkar lite pessimistisk... Hmm...

Bellibo | säger:

du har pyntat den fint, blir nog bra det här!

Ninii säger:

hur länge orkar vi????

Bellibo | säger:

hahah

Nejdå, lugn! Vi ger inte upp i första taget. ;) Särskilt inte nu när våren och sommaren snart är här. Det är mycket som händer detta år för mig så jag måste vara på topp. Studenten närmar sig med stormsteg (jag hänger inte alls med) och det är dags att ta steget ut i det riktiga vuxenlivet. Tur att jag har Nini som är bättre på sånt där och kan hjälpa mig (läs: lite bättre)

Tills nästa gång, varför inte rota fram och lyssna på Coldplays fantastiska låt Fix you. Både jag och Nina älskar den! Självklart finns den med i The OC soundtrack. We like! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0