Nelly.se

Nelly är den sida som jag i störst utsträckning beställer ifrån när jag shoppar kläder på nätet. De får in nya varor nästan dagligen och de har många spännande märken att välja mellan, däribland mina favoriter; Junk Food, American Apparel, Cream, Rules by Mary m.fl. Nice clothes dude.

De sköna baslinnena (Double U-neck tank) är ett plagg som jag verkligen kan rekommendera! Sköna, välsittande - tvätt efter tvätt. Kan det bli bättre? Skulle nog vilja påstå att storlekarna är lite små dock. Beställ hellre en size större alltså! Just nu bor jag praktiskt taget i mitt vinröda AA-linne när jag e hemma o myser. Vill ha det klarröda på bilden här nedanför. Eller kanske ett turkost?
AA har också grymt snygga strumpbyxor och leggings i många härliga färger.


            image11

Kommentarer
Postat av: Lina

aa det är en bra affär :)

2008-03-17 @ 18:35:32
URL: http://raneby.blogg.se
Postat av: Carro

Jag har funderat länge på att köpa lite linnen därifrån, många som talar bra om dom :)

Speciellt den där färgen och turkos är mina favoriter :)

http://www.tradera.com/Jattesnygg_svart_ladervaska_H_M_fashion-auktion-60669155#pic

2008-03-17 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0