Nikon D40 + bilder

Snön är vacker, min hund är vacker! Så plötsligt fick jag en kick av att ta massa kort. Med halsduk, mössa och kameran hängandes över axeln släpade jag upp den trötta Chicko i snön.

Jag själv använder mig av en Nikon D40. Den riktar sig främst till nybörjare inom fotografi men som ändå vill stimulera kreativiteten och få bra bildresultat, oavsett ljusförhållanden! 

Den har fått väldigt bra betyg av professionella fotografer och beskrivs i allmänhet som väldigt ergonomiskt genomtänkt, nätt och en kamera som får (med risk för att låta som i en reklam) högklassiga resultat - varje gång!

För den nyfikne - här är lite bildresultat (dock ej från idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0