Pluggsugen ?!

Sådär ja! Fixat och klart. Angelika och Andreas var precis här och hjälpte mig att kolla på utbildningar och högskolar! Det är skitbra och uppskattat! Jag kan ju inte så mycket om sånt där och känner mig ganska så lost ibland, då är det bra att få hjälp av de med mer erfarenhet och kunskap. Det var ganska intressant, det finns ju ett hav av utbildningar! Nästan så att man blev pluggsugen! Men vi får se vad det blir, alltid bra att ha sökt i alla fall, som en sista utväg om inte annat!

Nu sitter jag här och proppar mig full av godis och skall fortsätta med detta! Men hey - det är ju faktiskt lördag! Det får bli en extra lång tur med Chicko ikväll istället! C yaa!

Xoxo B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0